HST MOBİL ÖDEME SİSTEMLERİ ANONİM ŞİRKETİ

KALİTE POLİTİKASI

HST Teknoloji olarak, kalite ve müşteri memnuniyetini esas edinen üstün hizmet anlayışı ile bilişim sektöründe hizmet vermekteyiz. Müşteri memnuniyetini, kaliteli hizmeti, karşılıklı güveni esas alan firmamız hem kendi bünyesinde hem de hizmet verdiği kurumlarda son teknolojiyi kullanmaya büyük önem vermektedir. Bu amaçla,

• Müşteri istek ve beklentilerine tam olarak cevap vermek,

• Çalışma ortamı ve koşulları ile çalışanlarımız ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak,

• Kullanılan araç ve gereçlerimizi teknolojik gelişmelerle desteklemek,

• Çalışanların şirketin işleyişine katılımını teşvik etmek ve takım çalışmasını özendirmek,

Ayrıca; ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistem şartlarına ve ilgili yasal mevzuat gereklerine uymayı taahhüt etmeyi ve bu şartları sürekli iyileştiren hizmet anlayışı ile müşteri memnuniyetini artırmak kalite politikamızdır.

Bilgi Güvenliği Politikası

Şirketimiz, Bilgi varlıklarının gizliliği, bütünlüğü ve erişilebilirliğinin; sürekliliğini ve kontrolünü sağlamak için;

• Bilgi varlıklarının kaybolmasından, bozulmasından veya kötüye kullanılmasından doğan risklere maruziyetinin sınırlanmasını sağlamayı,

• Bilgi varlıklarını, içeriden ya da dışarıdan gelebilecek her türlü tehdide; bilerek yada bilmeyerek oluşan her türlü bilgi kaybına karşı korumayı,

• Yasal ve ilgili mevzuat gerekliliklerini yerine getirmeyi, anlaşmalardan doğan yükümlülükleri karşılamayı,

• Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemimizi; ISO 27001:2013 standardının gerekliliklerini yerine getirecek şekilde sürekli iyileştirmeyi taahhüt eder.

HİZMET YÖNETİM SİSTEM POLİTİKASI

• Sürekli olarak Hizmet Yönetimi Sistemi’nin etkinliğini iyileştirmek,

• Var olan süreçleri zenginleştirmek için ISO/IEC 20000-1 ile paralel hale getirmek,

• Hizmet Yönetim Sisteminin sürdürülebilir olmasını sağlamak,

• Bilgi Teknolojileri Hizmetlerini ölçülebilir kılmak ve gözden geçirmek,

• Müşterilerden gelen bildirimleri değerlendirmek, çıkarımlar yaparak geri bildirimlerde bulunmak.